Skip to content

PREMIERA! Zobacz najnowszego e-booka „Newsletter na start” (kliknij tutaj).
Zacznij działać z MailerLite i rozkręć swój newsletter, dzięki podstawowej wiedzy i znajomości tego narzędzia!

Menu
0
Close Cart
Twój koszyk jest pusty

Jak ustawić stopkę w Gmailu

Jeśli korzystasz z Gmaila – prywatnie lub zawodowo – dobrze jest zadbać o to, by każda wiadomość kończyła się estetyczną, profesjonalną stopką. Może zawierać Twoje imię i nazwisko, stanowisko, link do strony, numer telefonu czy logo firmy. Dzięki temu Twoje maile zyskują spójny wygląd i wzbudzają zaufanie.

W tym wpisie pokażę Ci krok po kroku, jak ustawić stopkę w Gmailu – zarówno dla konta podstawowego, jak i dla konta podpiętego (np. firmowego adresu w domenie Twojej marki).

Jak dodać stopkę w Gmailu – instrukcja krok po kroku

Krok 1 | Zaloguj się na swoje konto Gmail

Przejdź na mail.google.com i zaloguj się na konto, na którym chcesz ustawić stopkę.

Krok 2 | Wejdź w ustawienia

Kliknij w ikonę zębatki w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybierz „Zobacz wszystkie ustawienia”.

    Krok 3 | Przejdź do zakładki „Ogólne”

    To pierwsza zakładka w menu ustawień. Przewiń stronę w dół, aż znajdziesz sekcję „Podpis”.

    Krok 4 | Dodaj nowy podpis

    Kliknij „Utwórz nowy”, nadaj nazwę stopce, np. „Stopka firmowa” i wpisz jej treść w edytorze poniżej.

      Możesz tutaj:

      • wpisać swoje imię i nazwisko,
      • dodać stanowisko i nazwę firmy,
      • wkleić link do strony lub mediów społecznościowych,
      • wstawić logo lub inne grafiki (ikona obrazu w pasku edycji),
      • zmieniać styl, kolory, wielkość czcionki.

      Krok 5 | Przypisz stopkę do odpowiedniego adresu e-mail

      Jeśli masz podpięte różne adresy (np. firmowy w swojej domenie), możesz ustawić inną stopkę dla każdego z nich w polu „Domyślne ustawienia podpisu”. Wybierz odpowiednią stopkę dla danego adresu mailowego:

      Krok 6 | Zapisz zmiany

      Na samym dole strony kliknij „Zapisz zmiany”. Gotowe!


      Wskazówki, które warto wziąć pod uwagę

      • Jeśli często korzystasz z różnych kont (np. firmowego i prywatnego), nadaj różnym stopkom czytelne nazwy – łatwiej będzie je przypisać.
      • Dobrze przygotowana stopka to nie tylko formalność – to część Twojej marki. Zachowaj spójność kolorystyczną i stylistyczną z resztą Twojej komunikacji. Możesz dodać logo, linki do oferty, sklepu, link do polityki prywatności lub innych ważnych dokumentów na stronie.

      Sprawdź, jak dodać zewnętrzną skrzynkę e-mail do Gmaila

      Zobacz najnowszego e-booka „Newsletter na start” (kliknij tutaj). Zacznij działać z MailerLite i rozkręć swój newsletter, dzięki podstawowej wiedzy i znajomości tego narzędzia!

      Cześć, tu Kasia!

      media_in_motion_strony_www_6

      Jestem web&graphic designerem; kocham życie, swoją pracę i… kawę! Pomagam małym i dużym firmom, które chcą kompleksowo zadbać o wizualne aspekty swojej działalności, w stworzeniu unikalnych miejsc w sieci (strona internetowa lub sklep), oryginalnych grafik i materiałów wspierających sprzedaż oraz spójnego wizerunku marki (branding).

      PREMIERA! Zobacz najnowszego e-booka „Newsletter na start” (kliknij tutaj). Zacznij działać z MailerLite i rozkręć swój newsletter, dzięki podstawowej wiedzy i znajomości tego narzędzia!

      Kategorie

      Szukaj

      Polecam

      hostovita.pl

      Masz pytanie? Napisz do mnie!

      Zapisz się na newsletter i odbierz

      dawkę wiedzy o web designie, tworzeniu stron
      i WordPressie
      2 razy w miesiącu!

      media_in_motion_strony_www_16